Steun leven en gezin bij de 61e sessie van de Commissie voor de Status van Vrouwen bij de Verenigde Naties

Petitie aan: Delegaties bij de Commissie voor de Status van Vrouwen

successful

138.646 Mensen hebben getekend. Help ons om 200.000 handtekeningen te bereiken.

CitizenGO nodigt je uit om deel te nemen aan de 61e sessie van de Commissie voor de Status van Vrouwen bij de Verenigde Naties.

193 Lidstaten van de Verenigde Naties zullen delegaties sturen vanuit hun regering om hen te vertegenwoordigen op het Hoofdkwartier van de Verenigde Naties in New York, van 13 tot 24 maart.

Afgevaardigden van lidstaten, VN-entiteiten en ECOSOC-geaccrediteerde NGO's (zoals CitizenGO) zullen deelnemen aan onderhandelingen om te bespreken hoe miljoenen aan ontwikkelingshulpgelden wereldwijd besteed worden om vrouwen en meisjes te helpen.

Er worden oplossingen gezocht om armoede en honger te bestrijden, gezondheid en onderwijs te verbeteren en schoon water beschikbaar te maken. Deze zaken behoren tot de grootste noden voor vrouwen en meisjes in minder ontwikkelde landen.

Een coalitie van landen, geleid door de Europese Unie, Brazilië, Cuba, Canada en nog vele andere, gebruiken deze belangrijke conferentie echter om een andere agenda te pushen. Ze staan erop dat er prioriteit moet worden gegeven aan het besteden van belastinggeld aan abortus, vrije toegang tot anticonceptie, omvattende seksuele voorlichting voor kinderen vanaf 4 jaar, en om seksuele oriëntatie en gender-identiteit als mensenrechten vast te leggen.

Deze lidstaten hebben destructieve elementen geïntroduceerd in een bindend rapport onder de naam “Agreed Conclusions for Women’s Economic Empowerment in the Changing World of Work.” Dit rapport wil ons land mandaten geven voor het bereiken van deze doelen.

Als er niets gebeurt, zal 2017 het jaar zijn waarin deze landen zullen eisen dat de Verenigde Naties haar rol vergroot in het financieren van radicale programma's die de moraal van kinderen corrumperen, het natuurlijke gezin verstoren en miljoenen ongeboren baby's doden.

Kunnen we rekenen op je hulp om op effectieve wijze onze stem te laten horen bij de 61e sessie van de Commissie voor de Status van Vrouwen?

Neem deel aan de Commissie voor de Status van Vrouwen door onze petitie te tekenen. De petitie zal worden afgeleverd aan de VN-delegatie van je eigen land. De vraag is om alle verwijzingen te verwijderen naar de schadelijke seksuele agenda die steun verleent aan abortus, vrije toegang tot geboortebeperking, seksuele oriëntatie, gender-identiteit en omvattende seksuele voorlichting.

In plaats daarvan zullen we eisen dat ze het vinden van oplossingen bevorderen voor wat vrouwen en meisjes in veel landen werkelijk nodig hebben: voeding, schoon water, gezondheidszorg en onderwijs.

Teken nu de petitie!

CitizenGO beschermt je privacy en houdt je op de hoogte van deze en andere campagnes.

Petitie aan: Delegaties bij de Commissie voor de Status van Vrouwen

Abortus, seksuele oriëntatie, gender-identiteit en omvattende seksuele voorlichting zijn controversiële onderwerpen in de meerderheid van de VN-lidstaten. Het zijn geen algemeen aanvaarde conclusies. Om vrouwen en meisjes wereldwijd beter te helpen, vragen wij u iedere verwijzing naar deze zaken te verwijderen uit het eindrapport dat wordt gemaakt van de 61e sessie van de Commissie voor de Status van Vrouwen. In plaats daarvan, vragen wij u initiatieven te ondersteunen voor het beschikbaar maken van schoon water, het uitroeien van honger en armoede en het bevorderen van de gezondheid van moeders en seksuele onthouding.

Vrouwen en meisjes in alle landen zullen u dankbaar zijn!

Met vriendelijke groet,
[Uw Naam]

Teken nu de petitie!

138.646 Mensen hebben getekend. Help ons om 200.000 handtekeningen te bereiken.