Anónimo

Anónimo's picture
Anónimo

Ilyen igazságtalanságot nem tehetnek a magyarokkal! Szégyelljék magukat!

britishopenpga.co
britishopenl.icu

Because it promotes abortion. We shall protect life, promote life not death.

Remélem, hozzá tudok járulni az égbekiáltó igazságtalanság megszüntetéséhez!

Hogy ne kerüljenek ártatlanul börtönbe az erdélyi fiatalok.

i bambini hanno bisogno di un papa e di una mamma

Seit über einem Jahr ist der Zaun um den Hügel, der Umbau sollte im Mai stattfinden, bis Mitte Juli ist nichts passiert.

POR QUE HAY QUE DEJAR LIBERTAD PARA VOTAR A QUIEN SE CONSIDERE MAS IDONEO PARA LA PRESIDENCIA DEL PP Y NO ECHAR LEÑA AL FUEGO CON LA CAMPAÑA EN PRO DE CASADO.

Petycja oto aby deszcz w Bielsku przestał kurwa padać, bo jebańca można dostać. A lato jest.

It is totally disgusting. I was changing channels when I discovered this. I was absolutely shocked that this degrading show could be aired on TV. Where is your mindset? It must be depraved and in the gutter. What is that show projecting to the younger folk? Are you that short of decent programmes? Absolutely shocking!!! Elizabeth Amoore.

todos los españoles tenemos los mimos derechos al voto, no tienen porque ponernos trabas para ejercer nuestro voto a los residentes en el extranjero , ha sido un problema desde que se reformó la ley en 2011. La participación cayó un 85%, pasando del 35% en elecciones generales a no llegar al 6% ahora.

En tant que clients de ce compagnie, nos droits au respect sont complètement lésés. La Digicel a toujours décidé de modifier, changer, supprimer un service donné aux clients comme bon lui semble sans avoir le minimum respect d'en avertir les clients. Cette compagnie manipules les clients comme des objets privés de sensation, de droits et dignités.

for easy accuse for first resonders

Por el bien de la humanidad

Love Island the Game hack free Gems and Passes generator

Hello dear players, here you will find the most amazing Love Island The Game Hack passes and Gems Cheats for all devices including iOS and Android!

Get Free Hack : https://twitter.com/LoveIslandHack