81.253 handtekeningen

Second Love is een nieuwe reclamecampagne gestart. In bushokjes in onder andere Amsterdam ziet men de bovenstaande poster, die mensen oproept om vreemd te gaan.

CitizenGO vindt dat het nu wel genoeg is geweest met deze vreselijke reclames. Doe mee en teken de petitie!

81.253 handtekeningen

1.044 handtekeningen

Laten wij de verantwoordelijkheid om te beslissen over leven of dood op de schouders van kleine kinderen leggen, die al belast zijn door de stress en pijn van hun ziekte. Dit is het idee van de professor in de kindergeneeskunde Eduard Verhagen. Volgens hem kan dit binnen een jaar mogelijk zijn!

1.044 handtekeningen

77 handtekeningen

77 handtekeningen

250.984 handtekeningen

Dit is de voortzetting van de petitie ‘Stop Financiering Amnesty International’, die tot op heden meer dan 150.000 handtekeningen heeft vergaard.

Het doel van dit vervolg is om meer handtekeningen te verzamelen, als een reactie op Amnesty’s voortdurende anti-leven campagnes, waarmee het kleine en ontwikkelingslanden ‘aanvalt’.

250.984 handtekeningen

81.514 handtekeningen

Internationale CEO's als Amazon's Andy Jassy en Apple's Tim Cook denken ermee weg te komen - de agenda van radicaal links en de moorddadige abortusindustrie te steunen.

Ze schenken geld, lobbyen in capitolen, en betalen voor reizen van werknemers om een abortus te krijgen

- allemaal om in de pas te blijven lopen met radicaal links.

En iedereen die zegt dat abortus moord is wordt belachelijk gemaakt, lastig gevallen of de mond gesnoerd.

81.514 handtekeningen

50.988 handtekeningen

De Nederlandse minister van Volksgezondheid, Ernst Kuipers, kondigde op 27 juni 2022 aan dat de regering van plan is in oktober een protocol goed te keuren om euthanasie bij kinderen toe te staan.

De Nederlandse euthanasiewet staat momenteel euthanasie toe voor kinderen vanaf 12 jaar, als ouders of voogden toestemming geven, en het ‘protocol van Groningen’ staat euthanasie toe voor gehandicapte pasgeborenen. Mensen ouder dan 16 jaar worden als volwassenen beschouwd en kunnen zelf al toestemming geven voor euthanasie.

50.988 handtekeningen

238.245 handtekeningen

De explosieve getuigenis van Disney Directieleden en de lesbische kus in de Lightyear film bevestigden wat velen van ons al lang wisten: Disney is tegenwoordig een gijzelaar van de LGBT-activisten die vastbesloten zijn onze kinderen door indoctrinatie te corrumperen.

Het kan ze niet schelen of de dromen van onze kinderen verwezenlijkt worden, zolang Bob Chapek (de CEO) en zijn team maar geld verdienen. Maar wij kunnen dat veranderen.

238.245 handtekeningen

114.686 handtekeningen

DRINGEND: het recht op leven wordt in Europa aangevallen en we hebben minder dan 24 uur om het te verdedigen!

Dit is wat er gebeurt: na de historische pro-life overwinning van de afgelopen dagen met de omverwerping van het Roe vs. Wade oordeel in de VS, is de pro-abortus lobby op rooftocht gegaan!

114.686 handtekeningen

57.005 handtekeningen

De stikstofplannen van de regering dreigen boeren de nek om te draaien.

Het is begrijpelijk dat velen van hen boos zijn. Of wanhopig.

Want boer zijn is niet zomaar een beroep. Het is onderdeel van de identiteit van mensen.

De overheid mag hen het boer-zijn en hun bedrijf niet afnemen. Dit gaat in tegen de meest basale principes van rechtvaardigheid.

Daarom hebben wij een petitie opgesteld.

57.005 handtekeningen

Abonneren op CitizenGO RSS