1.041 handtekeningen

Euthanasie voor kinderen dreigt een realiteit te worden in Nederland

Laten wij de verantwoordelijkheid om te beslissen over leven of dood op de schouders van kleine kinderen leggen, die al belast zijn door de stress en pijn van hun ziekte. Dit is het idee van de professor in de kindergeneeskunde Eduard Verhagen. Volgens hem kan dit binnen een jaar mogelijk zijn!

1.041 handtekeningen
· door jsam

250.962 handtekeningen

Stop financiering Amnesty Int'l voor opdringen van abortus aan kleine landen

Dit is de voortzetting van de petitie ‘Stop Financiering Amnesty International’, die tot op heden meer dan 150.000 handtekeningen heeft vergaard.

Het doel van dit vervolg is om meer handtekeningen te verzamelen, als een reactie op Amnesty’s voortdurende anti-leven campagnes, waarmee het kleine en ontwikkelingslanden ‘aanvalt’.

250.962 handtekeningen

58.841 handtekeningen

Stop verplichte QR-code op het werk

Op dit moment praat Hugo de Jonge met werkgevers over het invoeren van een verplichte QR-code op het werk.

Hij schijnt onze grondrechten nog verder in te willen perken, waaronder het recht om door te werken in het eigen levensonderhoud te voorzien.

Dit terwijl de IC’s op het moment niet overbelast zijn en het bovendien zeer de vraag is in hoeverre de huidige QR-maatregel überhaupt bijdraagt aan een vermindering van het aantal COVID-infecties.

58.841 handtekeningen

223.011 handtekeningen

Het uiten van christelijke overtuigingen zou geen misdaad moeten zijn!

Helaas is er in onze hedendaagse cultuur een groeiende trend, waarin degenen die de status-quo niet volgen worden vervolgd en in sommige gevallen zelfs in de gevangenis belanden.

Het laatste doelwit van dergelijke vervolging is de Finse parlementariër Päivi Räsänen, die op het punt staat de gevangenis in te gaan, omdat ze een Bijbelvers op haar persoonlijke Twitter-account heeft geplaatst.

223.011 handtekeningen
· door CitizenGO

11.448 handtekeningen

Stop verplichte QR-toegangsbewijzen

Foto: Paul Wilkinson, Flickr

Onze regering raakt steeds verder het spoor bijster.

De gisterenavond afgekondigde maatregel betreffende verplichte QR-codes om toegang te krijgen tot allerhande gelegenheden is er het laatste voorbeeld van.

Morgen (16 september) is er een debat over deze maatregel in de Tweede Kamer.

Teken nu om de Kamer op te roepen deze vreselijke maatregel weg te stemmen!

11.448 handtekeningen

70.433 handtekeningen

"Zwangere man" emoji? Teken hier om deze waanzin te stoppen

Wat ik je ga vertellen lijkt misschien bijna komisch, maar het is absoluut niet onschuldig.

Een paar dagen geleden kondigde het Unicode Consortium, de vereniging die verantwoordelijk is voor het reguleren van tekstsymbolen op internet, een nieuwe set emoji's aan die in de aankomende Unicode 14.0 voor alle smartphones zullen worden gebruikt. En raad eens? Ze overwegen een "zwangere man" op te nemen!

70.433 handtekeningen
· door CitizenGO

3.664 handtekeningen

'X' is géén geslacht! Petitie aan de Tweede Kamer

Rechters gaan steeds verder in het opdringen van hun ideologische opvattingen aan de samenleving.

En als het niet hun eigen opvattingen zijn die ze opdringen, dan zijn het wel die van linkse lobbyisten.

De LHBTQ-lobby is erin geslaagd om een klimaat te creëren, waarin niemand meer verbaasd opkijkt als een rechter haar standpunten vertegenwoordigt.

Want dat is wat er nu is gebeurd: een rechter heeft de uitspraak gedaan dat ‘X’ in het geboorteregister als geslacht mag worden opgenomen.

3.664 handtekeningen

Abonneren op CitizenGO RSS