1.034 handtekeningen

Euthanasie voor kinderen dreigt een realiteit te worden in Nederland

Laten wij de verantwoordelijkheid om te beslissen over leven of dood op de schouders van kleine kinderen leggen, die al belast zijn door de stress en pijn van hun ziekte. Dit is het idee van de professor in de kindergeneeskunde Eduard Verhagen. Volgens hem kan dit binnen een jaar mogelijk zijn!

1.034 handtekeningen
· door jsam

250.921 handtekeningen

Stop financiering Amnesty Int'l voor opdringen van abortus aan kleine landen

Dit is de voortzetting van de petitie ‘Stop Financiering Amnesty International’, die tot op heden meer dan 150.000 handtekeningen heeft vergaard.

Het doel van dit vervolg is om meer handtekeningen te verzamelen, als een reactie op Amnesty’s voortdurende anti-leven campagnes, waarmee het kleine en ontwikkelingslanden ‘aanvalt’.

250.921 handtekeningen
· door CitizenGO NL

Laat ons weten hoe Netflix reageerde!

Netflix weigert te reageren op de 1,5 miljoen mensen die onze petitie getekend hebben.

Op dit moment staat “De eerste verzoeking van Christus” (gemaakt door Porta dos Fundos) nog steeds op het platform. Het is schokkend dat op ieder moment van de dag, iemand deze godslasterlijke film kan bekijken waarin Jezus Christus als homoseksueel wordt neergezet, Zijn discipelen als alcoholisten en Zijn moeder Maria als een overspelige vrouw. Ook God de Vader wordt door het slijk gehaald.

· door CitizenGO
02.000.000
  1.535.412

1.535.412 handtekeningen

Stop de godslasterlijke “Kerstspecial” van Netflix

Ieder jaar produceert de Braziliaanse “comedy”-groep “Porta dos Fundos” (letterlijk vertaald ‘achterdeur’) een “Kerstspecial” waarin Christus, christenen en het christendom belachelijk worden gemaakt. Ze noemen de special dit jaar “De eerste verzoeking van Christus”.

02.000.000
  1.535.412