1.035 handtekeningen

Euthanasie voor kinderen dreigt een realiteit te worden in Nederland

Laten wij de verantwoordelijkheid om te beslissen over leven of dood op de schouders van kleine kinderen leggen, die al belast zijn door de stress en pijn van hun ziekte. Dit is het idee van de professor in de kindergeneeskunde Eduard Verhagen. Volgens hem kan dit binnen een jaar mogelijk zijn!

1.035 handtekeningen
· door jsam

250.944 handtekeningen

Stop financiering Amnesty Int'l voor opdringen van abortus aan kleine landen

Dit is de voortzetting van de petitie ‘Stop Financiering Amnesty International’, die tot op heden meer dan 150.000 handtekeningen heeft vergaard.

Het doel van dit vervolg is om meer handtekeningen te verzamelen, als een reactie op Amnesty’s voortdurende anti-leven campagnes, waarmee het kleine en ontwikkelingslanden ‘aanvalt’.

250.944 handtekeningen

238.849 handtekeningen

Vertel Netflix: verwijder "Cuties" vanwege het seksualiseren van kinderen

Netflix is te ver gegaan.

Nadat ze het afgelopen jaar films uitbrachten die godslastering en seksueel geweld verheerlijkten (The First Temptation of Christ en 365 Days), heeft Netflix nu een nieuw dieptepunt bereikt: het seksualiseren van 11 jaar oude meisjes. Netflix heeft op 9 september 2020 de Franse film "Cuties" uitgebracht.

238.849 handtekeningen
· door CitizenGO

3.010 handtekeningen

Onderzoek handel in lichaamsdelen door abortusindustrie

In Amerika zijn filmbeelden opgedoken van medewerkers van Planned Parenthood, de internationale abortusgigant, terwijl zij in de rechtszaal onder ede een verklaring afgaven.

Onder ede bevestigden zij wat Planned Parenthood eerder publiekelijk ontkende: het miljardenbedrijf verdient geld met het verkopen van lichaamsdelen, afkomstig van geaborteerde kinderen.

Dit is in de Verenigde Staten bij wet verboden en uiteraard heeft Planned Parenthood geprobeerd om het verborgen te houden.

3.010 handtekeningen

53.466 handtekeningen

Stop religieuze vervolging in China

Je hebt het misschien al op sociale media langs zien komen:

Chinese lokale autoriteiten zetten uitkeringsgerechtigden onder druk om christelijke symbolen uit hun huizen te verwijderen. Ze moeten deze vervangen door portretten van Mao Zedong en Xi Jinping.

In sommige gevallen wordt hen zelfs gevraagd om een verklaring te ondertekenen, waarin ze expliciet hun christelijk geloof afzweren.

Doen zij dit niet, dan riskeren zij de uitkering die zij krijgen, en waarvan zij in veel gevallen afhankelijk zijn, te verliezen.

53.466 handtekeningen

323.794 handtekeningen

Houd Facebook vrij van censuur!

De beruchte linkse miljardair George Soros en enorme nationale en multinationale bedrijven proberen Mark Zuckerberg te overtuigen om CitizenGO’s geluid voor leven, vrijheid en gezin op Facebook tot zwijgen te brengen

Als ze daarin slagen, zal CitizenGO’s bereik op Facebook sterk verminderen of zelfs totaal verdwijnen.

Facebook is één van de grootste en populairste ontmoetingsplaatsen sociale media ter wereld.

323.794 handtekeningen
· door CitizenGO