1.027 handtekeningen

Euthanasie voor kinderen dreigt een realiteit te worden in Nederland

Laten wij de verantwoordelijkheid om te beslissen over leven of dood op de schouders van kleine kinderen leggen, die al belast zijn door de stress en pijn van hun ziekte. Dit is het idee van de professor in de kindergeneeskunde Eduard Verhagen. Volgens hem kan dit binnen een jaar mogelijk zijn!

1.027 handtekeningen
· door jsam

250.895 handtekeningen

Stop financiering Amnesty Int'l voor opdringen van abortus aan kleine landen

Dit is de voortzetting van de petitie ‘Stop Financiering Amnesty International’, die tot op heden meer dan 150.000 handtekeningen heeft vergaard.

Het doel van dit vervolg is om meer handtekeningen te verzamelen, als een reactie op Amnesty’s voortdurende anti-leven campagnes, waarmee het kleine en ontwikkelingslanden ‘aanvalt’.

250.895 handtekeningen
· door CitizenGO NL

10.076 handtekeningen

Voorkom een nieuwe christenvervolging – teken nu #Nashville

Nee, we willen je niet vragen de Nashville-verklaring te tekenen.

Maar wel om deze petitie aan het Openbaar Ministerie te tekenen, dat het immers nodig heeft gevonden een onderzoek in te stellen naar de strafbaarheid van deze verklaring. Tegen Kees van der Staaij is inmiddels al meerdere malen aangifte gedaan, omdat zijn naam onder de verklaring staat.

10.076 handtekeningen
· door CitizenGO NL

47.913 handtekeningen

Doe mee met het beschermen van leven, gezin en religieuze vrijheid bij de VN

Sta op voor christenen en andere religieuze minderheden in Afrika en Azië, die vervolging lijden. Sta op voor mensen in de gezondheidszorg in Europa, die willen werken in overeenstemming met hun geweten. Help ons de kwetsbaarsten in de samenleving te verdedigen, wier recht op leven wordt bedreigd over de hele wereld.

Deze december willen we de 70e verjaardag van de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens gedenken. Maar veel van die rechten zijn nu ingeperkt, verwaarloosd of vervormd.

47.913 handtekeningen
· door CitizenGO

169.632 handtekeningen

Zet je in voor de vrijlating van Asia Bibi

Vorige week werd Asia Bibi eindelijk vrijgesproken in Pakistan na een proces van acht jaar. Ze heeft gevangengezeten sinds 16 juni 2009, na beschuldiging van het overtreden van een op de sharia gebaseerde anti-blasfemiewet. Haar moslimcollega's kregen ruzie met haar toen ze ging drinken bij een waterput en beschuldigden haar vervolgens van blasfemie tegen Mohammed.

169.632 handtekeningen
· door CitizenGO