1.031 handtekeningen

Euthanasie voor kinderen dreigt een realiteit te worden in Nederland

Laten wij de verantwoordelijkheid om te beslissen over leven of dood op de schouders van kleine kinderen leggen, die al belast zijn door de stress en pijn van hun ziekte. Dit is het idee van de professor in de kindergeneeskunde Eduard Verhagen. Volgens hem kan dit binnen een jaar mogelijk zijn!

1.031 handtekeningen
· door jsam

250.906 handtekeningen

Stop financiering Amnesty Int'l voor opdringen van abortus aan kleine landen

Dit is de voortzetting van de petitie ‘Stop Financiering Amnesty International’, die tot op heden meer dan 150.000 handtekeningen heeft vergaard.

Het doel van dit vervolg is om meer handtekeningen te verzamelen, als een reactie op Amnesty’s voortdurende anti-leven campagnes, waarmee het kleine en ontwikkelingslanden ‘aanvalt’.

250.906 handtekeningen
· door CitizenGO NL

65.853 handtekeningen

Stop het opleggen van Europa’s meest extreme abortuswet aan Noord-Ierland

100.000 Mensen zijn vandaag in leven door de abortuswetten in Noord-Ierland, die erkennen dat beide levens ertoe doen: zowel dat van de moeder als dat van het kind. Parlementariërs in Westminster hebben er echter voor gestemd om nu de meest extreme abortuswet van Europa door te voeren, tegen de wil van de bevolking van Noord-Ierland. Sinn Féin’s steun voor direct bestuur vanuit Londen is een radicale verandering in hun beleid en gaat in tegen alles waar ze altijd voor stonden.

65.853 handtekeningen

158.529 handtekeningen

Houd Caroline Farrow uit de gevangenis!

CitizenGO’s campaigner in Engeland, Caroline Farrow, wordt bedreigd met een mogelijke gevangenisstraf voor het spreken van de waarheid over man en vrouw!

Eerder dit jaar was Caroline voorwerp van een onderzoek van de lokale politie, nadat ze een ‘geslachtsveranderingsoperatie’ uitgevoerd op een zestienjarige jongen als “castratie” betitelde, “een vorm van kindermisbruik” en “verminking”.

158.529 handtekeningen

19.233 handtekeningen

Amazon Smile discrimineert christelijke pro-gezinsorganisaties

Iedere dag, wereldwijd, bezorgt Amazon vele pakketjes. Miljoenen mensen vertrouwen op het brede aanbod van Amazon en op de snelle bezorging. Gebruikers van Amazon hebben de mogelijkheid, door te betalen via Amazon Smile (smile.amazon.com), om een goed doel te steunen met 0,5% van de opbrengst van hun aankoop.

19.233 handtekeningen

8.820 handtekeningen

Zeg 'nee' tegen D66-wetsvoorstel 'voltooid leven'

D66 heeft haast met ‘voltooid leven’.

Pia Dijkstra heeft al een nieuw wetsvoorstel aangekondigd, hoewel het onderzoek waar men volgens het regeerakkoord op zou wachten nog loopt. Ze wil haar voorstel sowieso indienen, ongeacht de uitkomst van dit onderzoek.

De levens van kwetsbare mensen zijn in gevaar.

Uit het plan van D66 spreekt bij uitstek een materialistische mensvisie. En daarbij een onevenwichtige nadruk op emotie. Want als je je niet goed voelt, moet er dan een einde aan je leven worden gemaakt? Is het menselijk leven niet op zichzelf beschermwaardig?

8.820 handtekeningen
· door CitizenGO NL