1.040 handtekeningen

Euthanasie voor kinderen dreigt een realiteit te worden in Nederland

Laten wij de verantwoordelijkheid om te beslissen over leven of dood op de schouders van kleine kinderen leggen, die al belast zijn door de stress en pijn van hun ziekte. Dit is het idee van de professor in de kindergeneeskunde Eduard Verhagen. Volgens hem kan dit binnen een jaar mogelijk zijn!

1.040 handtekeningen
· door jsam

250.960 handtekeningen

Stop financiering Amnesty Int'l voor opdringen van abortus aan kleine landen

Dit is de voortzetting van de petitie ‘Stop Financiering Amnesty International’, die tot op heden meer dan 150.000 handtekeningen heeft vergaard.

Het doel van dit vervolg is om meer handtekeningen te verzamelen, als een reactie op Amnesty’s voortdurende anti-leven campagnes, waarmee het kleine en ontwikkelingslanden ‘aanvalt’.

250.960 handtekeningen
· door CitizenGO NL

134.396 handtekeningen

Help Ann de levens van ongeborenen te verdedigen in Kenia

Abortusbedrijven geven een klap in het gezicht van Kenia, en in het gezicht van elke pro-lifer.

En toen Ann Kioko hun illegale acties aan de kaak stelde, sloegen ze haar om de oren met een rechtszaak.

In 2018 begon Ann een petitie waarin wordt opgeroepen tot een onderzoek naar Marie Stopes, een internationale keten van abortusklinieken, omdat zij abortus-on-demand-diensten aanboden onder het mom van “prenatale zorg” in Kenia, terwijl dit verboden is volgens de Keniaanse wet.

134.396 handtekeningen
· door CitizenGO

105.226 handtekeningen

Stop tv-uitzending van NTR-programma 'Gewoon bloot'!

Wij, bezorgde burgers, hebben vernomen dat de NTR een programma gemaakt heeft over het doorbreken van schaamte voor naaktheid onder kinderen van rond de 11 jaar. Wij geloven dat elk mens trots mag zijn op zijn/haar lichaam en dat schaamte voor je figuur niet gezond is. Tegelijkertijd zijn wij van mening dat de onschuld van onze kinderen zo lang mogelijk beschermd dient te worden en dat blootstelling aan seksualiteit geleidelijk en in een veilige omgeving plaats dient te vinden. Kinderen horen geen vragen te hoeven stellen over de penispiercing van een naaktmodel die voor hun staat.

105.226 handtekeningen

197.521 handtekeningen

Vertel grote techbedrijven: Stop de censuur!

Grote techgiganten zoals Facebook, Twitter, YouTube, Google, Apple, Amazon en Pinterest hebben een wereldwijde kruistocht georganiseerd om de meningsuiting van iedereen te beperken die strijd voor het leven, het gezin en de vrijheid. Iedereen dus die niet buigt voor hun politiek-correcte ideologie.

Deze techbedrijven zijn enkele van de grootste bedrijven en zijn extreem populaire plekken voor mensen om elkaar te treffen op sociale media.

Maar ze zijn niet onkwetsbaar.

197.521 handtekeningen
· door CitizenGO