1.028 handtekeningen

Euthanasie voor kinderen dreigt een realiteit te worden in Nederland

Laten wij de verantwoordelijkheid om te beslissen over leven of dood op de schouders van kleine kinderen leggen, die al belast zijn door de stress en pijn van hun ziekte. Dit is het idee van de professor in de kindergeneeskunde Eduard Verhagen. Volgens hem kan dit binnen een jaar mogelijk zijn!

1.028 handtekeningen
· door jsam

250.896 handtekeningen

Stop financiering Amnesty Int'l voor opdringen van abortus aan kleine landen

Dit is de voortzetting van de petitie ‘Stop Financiering Amnesty International’, die tot op heden meer dan 150.000 handtekeningen heeft vergaard.

Het doel van dit vervolg is om meer handtekeningen te verzamelen, als een reactie op Amnesty’s voortdurende anti-leven campagnes, waarmee het kleine en ontwikkelingslanden ‘aanvalt’.

250.896 handtekeningen

41.685 handtekeningen

Oproep: Behoud historische waardigheid Notre Dame

Op woensdag 17 april 2019 heeft de Franse minister-president Édouard Philippe een internationale prijsvraag aangekondigd voor architecten. Zij mogen ontwerpen indienen voor de herbouw van de Notre Dame.

De architecten mogen volgens de premier onder andere beslissen of de ingestorte kruisingstoren (dit is een kleinere toren midden op het dak) volgens het origineel herbouwd wordt, naar het 19e eeuwse ontwerp van Eugène Viollet-le-Duc, of dat het nodig is de Notre Dame “met een nieuwe kruisingstoren uit te rusten, die is aangepast aan de uitdagingen en technieken van onze tijd”.

41.685 handtekeningen
· door CitizenGO

2.388 handtekeningen

Minister De Jonge: Wees tolerant voor pro-life christenen

Het is bijzonder pijnlijk als christendemocratische ministers de christenen die zij geacht worden te vertegenwoordigen afvallen.

En niet alleen pijnlijk, maar ook bijzonder zorgelijk. Mensen die hun christelijk geloof in woord en daad willen delen met de wereld, moeten steeds meer op hun tellen passen in Nederland. Dat nu juist ook het CDA meedoet aan de seculier-linkse hetze tegen daardwerkelijk gelovige christenen, toont aan dat er steeds minder ruimte is voor geloof in onze samenleving.

2.388 handtekeningen

158.916 handtekeningen

Bescherm ongeboren kinderen bij de VN

Update: De vergadering in New York is voorbij en het lijkt erop dat de eindtekst meer kwalijke terminologie zal bevatten dan ons lief is, zij het waarschijnlijk minder dan zonder onze inzet het geval was geweest. De definitieve eindtekst is echter nog niet klaar. We willen graag vermelden dat de eindtekst is aangenomen op een zeer kwalijke manier, door voorbij te gaan aan de protesten van verschillende landen (o.a. Saudi-Arabië en Bahrain) die duidelijk aangaven het er niet mee eens te zijn.

158.916 handtekeningen
· door CitizenGO

7.192 handtekeningen

Petitie: Stop LHBT-gedram in Donald Duck!

Bron foto: Flickr

Afgelopen zaterdag 23 februari kwam het Jeugdjournaal met een schokkend item.

Schokkend, omdat ze een klein meisje voor hun wagen spannen om politiek correcte terreur uit te oefenen op de meest onschuldigen... onze kinderen.

Hoe? Door Fenna van 10 bij de hoofdredactrice van de Donald Duck erop te laten aandringen dat er meer homostellen moeten komen in de strip.

7.192 handtekeningen

50.718 handtekeningen

Steun de familie Wunderlich in hun strijd voor onderwijsvrijheid

Wat zou jij doen, als je kinderen je werden afgenomen, omdat de overheid het niet eens is met de manier waarop je hen wilt onderwijzen en opvoeden? In 2013 overkwam dit Dirk en Petra Wunderlich, die wakker werden omdat de Duitse politie en maatschappelijk werkers voor de deur stonden om hun kinderen mee te nemen.

Waarom? Dirk en Petra hadden gekozen voor thuisonderwijs. Helaas is dit in Duitsland verboden, terwijl het in de meeste andere Europese landen wel is toegestaan als ouders de traditionele rol van onderwijzer van de eigen kinderen op zich willen nemen.

50.718 handtekeningen

Abonneren op CitizenGO RSS