CitizenGO

afbeelding van CitizenGO
CitizenGO

The Reverend Doctor Bernard Randall, a chaplain at Trent College, was referred to the UK’s anti-terrorism unit, Prevent, by the school and later dismissed from his position after preaching a sermon telling pupils they are allowed to question LGBT ideology.

Il est urgent de se mobiliser pour sauver l’église de la Ferrière-de-Flée à Segré, église du XIXè siècle qui est menacée de destruction, ainsi que beaucoup d’autres !

Plusieurs églises de la commune nouvelle de Segré-en-Anjou-bleu dans le Maine-et-Loire sont menacées de destruction, notamment l’Église de la Ferrière de Flée qui est fermé au public depuis 2013 !

Je smutné, že v dnešnej kultúre narastá trend prenasledovať, žalovať a väzniť ľudí, ktorí odmietajú prijať názory hlavného spoločenského prúdu.

Novodobému prenasledovaniu čelí najnovšie fínska poslankyňa Päivi Räsänen, ktorej hrozí väzenie za zverejnenie biblického verša na svojom osobnom účte na Twitteri.

On Friday 23rd April, Pastor John Sherwood, a 71-year old father and grandfather was handcuffed, arrested and held in custody overnight because the Metropolitan police disapproved of his preaching which expounded Christian biblical views regarding marriage and biological sex.

Sadly, in today’s culture, it is an ever growing trend for those not following the status quo to face persecution and in some cases, imprisonment.

The latest recipient of this kind of persecution is Finnish parlimentarian Päivi Räsänen who is facing jail for posting a Bible verse on her personal Twitter account.

Voici notre dernière pétition qui défend Jésus-Christ face à une nouvelle offensive d’Hollywood.

Encore une fois, c’est Netflix qui est à la manœuvre ! Ils continuent leur assaut contre les chrétiens du monde.

We all know Netflix was unapologetic in peddling pedophilia when they launched Cuties. Now they are continuing their assault on Christians around the world.

Kliknite ovdje i saznajte koji su kandidati za gradonačelnike odgovorili na CitizenGO upitnik.

Your signed pledge is more than a statement of support to expose the European Parliamentary Forum on Population and Development's illicit actions taken to attack your CitizenGO.

Podpisanie przez Państwa znajdującego się obok oświadczenia jest czymś więcej niż tylko deklaracją poparcia dla ujawnienia nielegalnych działań Europejskiego Forum Parlamentarnego na rzecz Praw Seksualnych i Reprodukcyjnych (EPF) podjętych w celu atakowania i dyskredytowania Fundacji CitizenGO.

Your signed pledge is more than a statement of support to expose the EPF’s illicit actions taken to attack your CitizenGO.

It is a call to the Chairs of the European Parliament hearing to conduct their hearing fairly, not merely sit by while CitizenGO’s stolen documents are being used as a weapon against us for all the world to see.

Il Forum parlamentare europeo per i diritti sessuali e riproduttivi - il partner abortista di Planned Parenthood in Europa - ha attaccato duramente CitizenGO in una recente audizione al Parlamento europeo.

La filial europea de Planned Parenthood utiliza información robada de CitizenGO para sacar conclusiones erróneas y censurar la labor provida y profamilia de CitizenGO. Ayúdanos a exigir al presidente del Parlamento Europeo que garantice el juego limpio y que investigue al lobby abortista

Táto petícia je o podpore vyšetrovania s cieľom odhaliť nezákonné kroky EPF, ktorými zaútočili na CitizenGO.

Pro-potratové Európske parlamentné fórum pre sexuálne a reprodukčné práva (EPF) - partner Planned Parenthood v Európe - na nedávnom vypočutí v Európskom parlamente tvrdo zaútočilo na CitizenGO.

Проабортная организация “Европейский парламентский форум в поддержку сексуальных и репродуктивных прав” (EPF) атаковал организации, защищающие человеческую жизнь, используя документы, незаконно похищенные с личного частного диска руководителя фонда CitizenGO Игнасио Арсуаги. Подпишите международную петицию, требующую расследовать противозаконные действия EPF и призвать эту организацию к ответу!

Votre engagement signé est plus qu'une déclaration de soutien pour dénoncer les actions illicites menées par l'EPF pour attaquer CitizenGO.

Le Forum parlementaire européen pour les droits sexuels et reproductifs (EPF), pro-avortement et partenaire de Planned Parenthood en Europe, a sévèrement attaqué CitizenGO lors d'une récente audition au Parlement européen.

Het door jou ondertekende verzoekschrift is meer dan een steunbetuiging om de illegale acties aan het licht te brengen die het EPF heeft uitgevoerd om CitizenGO aan te vallen.

Europski parlamentarni forum za seksualna i reproduktivna prava (EPF) partner Planned Parenthooda u Europi, oštro je napao CitizenGO na nedavnom saslušanju organiziranom u Europskom parlamentu.
Koristili su se i dokumenatima koji su nezakonito pribavljeni s hard diska direktora CitizenGO-a, Ignacija Arsuage.
Pomozite na u borbi za razotkrivanje Europskog parlamentarnog foruma za seksualna i reproduktivna prava.