Petitie aan: Facebook-oprichter Mark Zuckerberg

Houd Facebook vrij van censuur!

294.623 osób podpisalo petycję. Pomóż nam osiągnąć cel 500.000 podpisów.

Houd Facebook vrij van censuur!

De beruchte linkse miljardair George Soros en enorme nationale en multinationale bedrijven proberen Mark Zuckerberg te overtuigen om CitizenGO’s geluid voor leven, vrijheid en gezin op Facebook tot zwijgen te brengen

Als ze daarin slagen, zal CitizenGO’s bereik op Facebook sterk verminderen of zelfs totaal verdwijnen.

Facebook is één van de grootste en populairste ontmoetingsplaatsen sociale media ter wereld.

Teken daarom alsjeblieft CitizenGO’s petitie aan Facebook-oprichter Mark Zuckerberg en moedig hem aan om Facebook een open en vrij publiek platform te houden en weerstand te bieden aan radicaal-linkse groepen die stemmen als de onze willen censureren.

+ List do:

Podpisz tę petycję teraz!

kod pocztowy
Proszę wybrać opcję:
Przetwarzamy Twoje dane zgodnie z naszą Polityką prywatności i Warunkami korzystania.Podpisując, akceptujesz Warunki korzystania CitizenGO i Politykę prypltności i zgadzasz się na otrzymywanie od czasu do czasu e-maili o naszych kampaniach. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie.

Petitie aan: Facebook-oprichter Mark Zuckerberg

Zoals u weet heeft Facebook recent onder enorme druk gestaan om uitingen te censureren die niet in lijn zijn met de agenda van radicaal-links.

Grote multinationals en zelfs de beruchte miljardair George Soros proberen groepen als CitizenGO de mond te snoeren.

Maar het censureren van uitingen is niet waarom u Facebook heeft opgericht.

Vrijheid van meningsuiting is een grondrecht; een vrijheid die voor iedereen moet gelden. Facebook-gebruikers verdienen het recht om patriottisch te zijn, om Bijbelse opvattingen te hebben, of om het oneens te zijn met het beleid van hun regering en de heersende culturele opvattingen, zonder gecensureerd te worden door het platform of te worden aangegeven bij de overheid.

Respecteer alstublieft de rechten van uw gebruikers om uiting te geven aan hun opvattingen, zelfs als die verschillen van de uwe.

[Imię i nazwisko]

Houd Facebook vrij van censuur!

Podpisz tę petycję teraz!

294.623 osób podpisalo petycję. Pomóż nam osiągnąć cel 500.000 podpisów.