Petitie aan: Facebook-oprichter Mark Zuckerberg

Houd Facebook vrij van censuur!

323.819 ľudí už podpísalo. Pomôž nám dosiahnuť 500.000 podpisov.

Houd Facebook vrij van censuur!

De beruchte linkse miljardair George Soros en enorme nationale en multinationale bedrijven proberen Mark Zuckerberg te overtuigen om CitizenGO’s geluid voor leven, vrijheid en gezin op Facebook tot zwijgen te brengen

Als ze daarin slagen, zal CitizenGO’s bereik op Facebook sterk verminderen of zelfs totaal verdwijnen.

Facebook is één van de grootste en populairste ontmoetingsplaatsen sociale media ter wereld.

Teken daarom alsjeblieft CitizenGO’s petitie aan Facebook-oprichter Mark Zuckerberg en moedig hem aan om Facebook een open en vrij publiek platform te houden en weerstand te bieden aan radicaal-linkse groepen die stemmen als de onze willen censureren.

Podpísať petíciu teraz!

Prosím, vyberte si z nasledujúcich možností:
Vaše informácie spracovávame v súlade s našimi Zásadami ochrany osobných údajov a Podmienkami používania.CitizenGO bude chrániť vaše súkromie a bude vás priebežne informovať o tejto kampani a podobných iniciatívach. Svojím podpisom zároveň vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania a Pravidlami ochrany osobných údajov CitizenGO a súhlasíte s občasným zasielaním e-mailov o našich kampaniach. Kedykoľvek sa môžete odhlásiť.

Petitie aan: Facebook-oprichter Mark Zuckerberg

Zoals u weet heeft Facebook recent onder enorme druk gestaan om uitingen te censureren die niet in lijn zijn met de agenda van radicaal-links.

Grote multinationals en zelfs de beruchte miljardair George Soros proberen groepen als CitizenGO de mond te snoeren.

Maar het censureren van uitingen is niet waarom u Facebook heeft opgericht.

Vrijheid van meningsuiting is een grondrecht; een vrijheid die voor iedereen moet gelden. Facebook-gebruikers verdienen het recht om patriottisch te zijn, om Bijbelse opvattingen te hebben, of om het oneens te zijn met het beleid van hun regering en de heersende culturele opvattingen, zonder gecensureerd te worden door het platform of te worden aangegeven bij de overheid.

Respecteer alstublieft de rechten van uw gebruikers om uiting te geven aan hun opvattingen, zelfs als die verschillen van de uwe.

[Vaše meno/Vaše jméno]

Podpísať petíciu teraz!

323.819 ľudí už podpísalo. Pomôž nám dosiahnuť 500.000 podpisov.